OSTU MEELESPEA ja KKK
Kas tooteid saab tagastada? > Jah, tooteid saab tagastada 14 päeva alates toodete kättesaamisest! Seega ära muretse, kui ei sobi, siis on Sul võimalus toode tagastada ja seda täiesti tasuta.
Miks kõikidel toodetel on punased hinnad? > Mahakriipsutatud must hind näitab toote hinda tavapoes. Punane hind on meie müügihind, mitte soodushind, ja see ei ole võrdlus meie tavahinnaga. Kuvame meie hinna punasena, et rõhutada hinnavahet võrreldes teiste netipoodidega.
Kas laost otsas tooteid on võimalik juurde tellida? > Ei, kui toode on juba laost otsas, siis tellimuse peale meil seda juurde tellida ei ole võimalik, kuna sõltume tarnijate laoseisudest ja jääkidest. Küll aga on võimalus, et mingi aja jooksul tuleb sama toode jälle müüki. Hoia silm peal!
Miks enamikke tooteid näitab laos vaid 1tk? > Kuna toodetel ja pakenditel on erinev seisukord, siis lisame paljud tooted ühekaupa, v.a laojäägid, mida saame sisse osta suuremas koguses. See seondub ka eelmise küsimusega, et tihti meil ongi tooteid vaid 1tk sees, sest meil pole võimalust tellida tooteid endale soovitud koguses, vaid sõltume, mida tagastatakse või mis on jäänud tarnija lattu seisma.
Kui valisin ''tulen ise järele'', siis millal võin tulla?> Tellimusele võid järgi tulla juba ca 1 tunni pärast peale tellimuse eest tasumist (vaata kindlasti lahtioleku aegasid). Palume järgi tulemisest teada anda 15 minutit ette.
Kui palju maksab saatmine?> Alla 60eur tellimuste puhul maksab saatmine 3.50eur. Üle 60eur tellimuste puhul on saatmine TASUTA. Toodete saatmisel kasutame DPD pakiautomaate. Tooted saadame välja 1-3 tööpäeva jooksul.
Makse ei läinud läbi ja uuesti proovides näitab, et tooteid pole enam laos> Kui nii juhtus, siis ära muretse- tooted lähevad laoseisust maha ja on Sulle broneeritud. Uuesti saad proovida tasuda läbi makselingi, mille leiad tellimuse kinnituselt (e-mailil). Samuti võid tellimuse eest tasuda otse meie pangakontole, mille leiad kontakide alt (kindlasti märgi selgitusse tellimuse nr).Kui Sa ei pannud tähele, et makse ei läinud läbi, siis võtame Sinuga ka ise ühendust.
Kuidas tooteid tagastada?> Toodete tagastamiseks palun saada meile e-mail oma nime, tellimuse numbri, toote nime ja summaga info.outlet92@gmail.com ning seejärel saadame Sulle DPD pakisildi, millega saad toote(d) tagastada. Esialgset positikulu ei tagastada (va kui saadeti defektne või vale toode)! Täpsem info on leitav Ostutingimustest.
- - -
Enne ostu sooritamist palume tutvuda tootekaardile märgitud toote seisukorraga. Info on märgitud alati toote juurde. Tooted on kontrollitud ja töötavad/terved, kui pole märgitud teisiti (defektiga).
UUS > laojääk (toode on jäänud seisma, müük on lõpetatud) või klienditagastus, mille pakend on avatud või saanud transpordil viga. Tagastamise põhjuseks võib olla vale toote saatmine või toote mittesobivus. Kõik tooted on uued, originaalpakendis ja ilma kasutusjälgedeta, kuid võivad olla korra proovitud tootega tutvumiseks.
UUEVÄÄRNE > toode on uus, kuid tegu on klienditagastusega, mis on kasutamata või korra proovitud veendumaks toote sobivuses/mittesobivuses. Märgime toote uueväärseks, kuna tootel puudub originaalpakend.
KASUTATUD/TOOTENÄIDIS> klienditagastus või tootenäidis, mida on proovitud lühiajaliselt ning millel võivad olla kasutusjäljed.
DEFEKTIGA > UUS või UUEVÄÄRNE toode, millel esineb defekt, mis on välja toodud toodekaardil.
- - -
Esimesed pildid on illustreerivad, viimane pilt on müüdava toote reaalne pilt!
- - -
Toome siia välja ka mõningad olulisemad punktid Ostutingimustest, mida soovime esile tõsta:
> Toodetele puudub garantii! Ostudele laieneb 14 päevane tagastusõigus ja 2 aastane pretentsiooniõigus.
> Tooted on uued, uueväärsed või minimaalselt kasutatud. Toote seisukord on välja toodud tootekaardil. Tellimust esitades kinnitate, et olete teadlik toote seisukorrast.
> Toodetel puudub eesti keelne juhend/infoleht või puudub juhend üldse, kuna tegu on uuele ringile suunatud kaupadega.
> Toodete kirjeldustel lähtume tootja poolsest informatsioonist ning me ei vastuta selle õigsuse eest.
Kui Sul on küsimusi, millele Sa vastust pole leidnud, siis kirjuta meile info.outlet92@gmail.com või võta ühendust vestlusakna kaudu.