Kuidas meie e-pood ootamatult suure tähelepanu osaliseks sai ja mis siis juhtus?

Mõnikord teeb elu ootamatuid pöördeid, ja just nii juhtus meiega eile!
Geenius Meedia portaalis ilmus artikkel meie e-poest pealkirjaga "Amazoni tagastuskeskuste kaupa müüv e-pood: pidime alguses päris palju selgitama, kuidas meie mudel töötab". See oli meie jaoks suur asi- meie vastu tundis huvi e-kaubanduse portaal ja me saime oma loo suuremasse meediasse! Artiklis rääkisime sellest, kuidas meie äriidee alguses palju küsimusi tekitas ning kuidas me klientidele oma kontseptsiooni selgitasime.
Artikkel läks üles kell 15:22 ja me olime elevil, oodates, kuidas see meie veebilehe külastatavust mõjutab. Aga nagu ikka, Murphy seadus ei maga...
Vaid viis minutit pärast artikli ilmumist tabas meie koduka serverit ootamatu tõrge- pooled tootepildid olid lihtsalt kadunud ja kodulehel ilutsesid piltide asemel küsimärgid! Tehniline tiim lubas olukorra hommikuks lahendada, kuid meie saime ainult istuda ja vaadata, kuidas külastajate arv suureneb... ilma, et nad meie tooteid korralikult näha saaksid! Reaalselt oli tunne, et kohe hakkame nutma, aga üritasime end rahustada- küll saab korda ja hommikuks on kõik jälle hästi. Kahjuks hommikuks oli seis täpselt sama.
Ja siis hommikul kell 7:25 tabas meid uus šokk- külastajate arv kasvas veelgi! Mõtlesime, et mis toimub, kas artiklit loeti hommikul uuesti? Siis kirjutas üks tuttav: "Palju õnne, igat e-poodi ei mainita SkyPlusis! Nii äge!" Tema ootas meilt megaemotsioone, aga meie reaktsioon oli: MIKS JUST NÜÜD SEE KÕIK JUHTUMA PIDI?!
Ja siis kuulsime, kuidas Kivisaar kirjeldas eetris täpselt meie mõtteid ja tundeid. Liiga täpselt. Nagu oleks meie vestlust pealt kuulnud. Ainuke lohutus oli see, et ta rääkis ka oma kogemusest NoArt veebipoega- täpselt sama asi, täpselt samal hetkel pärast meediakajastust. Meid lohutas, et vähemalt me pole ainsad, kellel nii juhtunud on!
Nüüd oleme mõelnud, et kas just see tehniline tõrge võis loole mingi omamoodi vürtsi lisada? Kas meie õnnetus oli tegelikkuses meie õnn ja töötas teispidi hoopis turundusena? Kes teab! Üks on kindel- närvirakke kaotasime umbes 10 000, aga vähemalt on meil nüüd lugu, mida tulevikus meenutada.
Lõpp hea, kõik hea- server on nüüd korras, kõik pildid tagasi ja me oleme saanud palju uusi külastajaid. Kui sa pole veel artiklit meist lugenud, siis siin see on: Geeniuse artikkel.
Ja kui tahad teada täpseid meie tundeid hommikul, siis kuula SkyPlusi hommikuprogrammi kell 7:25: Skyplus Hommikuprogramm 6märts.
Ja kui hommikuprogramm kuulatud, siis tule siia tagasi ja anna meile teada, milline oleks "seksikam" nimi. Küll sa aru saad, kui kuulatud on!